03 دی 1401
156

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: نگاه به فعالان رسانه‌ای، نگاهی جهادی و انقلابی است و فعالان فضای مجازی در نقش افسران این حوزه باید همراهی سربازان خود را در راستای اهداف انقلاب داشته باشند.

فعالان فضای مجازی در راستای دستاوردها و اهداف انقلاب عمل کنند
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رسول شکری‌نیا صبح امروز در نشست با فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش هدایت‌گری دارند و باید با همه امکانات و ابزار رسانه‌ای به زیست مردم در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف بپردازند و فعالان فضای مجازی نقش مهم و هدایت‌گر را دارند.

وی با اشاره به اینکه زیست مجازی مردم تغییر کرده است و باید زیست مجازی مردم را درک کنیم، تصریح کرد: با فهم آن برایش برنامه ریزی و آن را به سمت و سوی درست هدایت کنیم.

شکری‌نیا تاکید کرد: رسانه‌ها نقش هدایت‌گری دارند و باید با همه امکانات و ابزار رسانه‌ای به زیست مردم در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف بپردازند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان افزود: کنشگری در بسیاری از نرم‌افزارها و بازی‌های مجازی ارائه می‌شود و سرعت فعل و انفعالات در فضای مجازی بالاست و باید خود را با آن تطبیق دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان تاکید کرد: نگاه به فعالان رسانه، نگاه جهادی و انقلابی است و فعالان فضای مجازی در نقش افسران این حوزه باید همراهی سربازان خود را در راستای اهداف انقلاب داشته باشند.

شکری‌نیا افزود: شادی و ارائه برنامه های طنز نیاز امروز است و از فعالان مجازی خواست با ارائه فکر و ایده نو در این زمینه فعالیت گسترده تری داشته باشند.

وی گفت: مخاطب‌شناسی و جذب مخاطب از اصول اصلی کار در فضای مجازی است و این هدف با شناخت مخاطب، سلیقه و ذائقه آنان میسر است.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان افزود: دشمنی صبور، منطقی، با عمل جذاب، بدون خستگی و تمام‌نشدنی روبه‌رو هستیم ما نیز باید با صبوری، جذاب و منطقی عمل کنیم و خسته نشویم.

شکری‌نیا برنامه مردمستان را از برنامه‌های جدید و نوآورانه شبکه گلستان اعلام کرد و گفت: این برنامه با حمایت تشکل‌ها و فضای مجازی می‌تواند موفق‌تر عمل کند و حرف دل مردم را منعکس کند و مردم خود را در قاب رسانه بیشتر احساس کنند.

وی افزود: در جنگ شناختی رسانه‌ای ترکیبی هستیم و رویارویی با صدها شبکه ماهواره ای، هزاران کانال مجازی که ده‌ها هزار خبر فیک تنها در این مدت 100 روز تولید کرده‌اند، کاری دشوار است و همه باید همت کنیم و دسترسی مردم را به محتوای درست افزایش داده و با نگاه تکلیفی کار خود را برکت دهیم.

انتهای پیام/581/


https://gorganema.ir